فروش کناف فروش فایبر سمنت برد | 02144289762

شرکت عمران گستر ایده نو دفتر فروش فایبر سمنت برد - کناف - گچ برگ - پانل گچی - انواع تایل گچی - تایل PVC - تایل 60*60

فروش کناف فروش فایبر سمنت برد | 02144289762

شرکت عمران گستر ایده نو دفتر فروش فایبر سمنت برد - کناف - گچ برگ - پانل گچی - انواع تایل گچی - تایل PVC - تایل 60*60

فروش کناف فروش فایبر سمنت برد | 02144289762

شرکت عمران گستر ایده نو
مجری فایبر سمنت برد
مجری کناف


فروش فایبر سمنت برد (پانل های سیمانی الیاف دار)
• فروش فایبر سمنت ساده و طرح دار جهت استفاده در نمای ساختمان ، سقف کاذب ، درای وال و کف
• اجرای نمای فایبر سمنت (اجرای نمای مدرن و دکوراتیو با محصولات فایبر سمنت)

فروش کناف
• فروش انواع تایل60×60(گچی-PVC-آلومینیوم) ، پانل گچی و سازه گالوانیزه به قیمت کارخانه
• اجرای دیوار کناف
• اجرای سقف کاذب کناف


تلفن: 62 97 28 44 (021)

بتونه مخصوص پانل سیمانی یا سمنت برد

يكشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۱۸ ب.ظ

 

بتونه فایبرسمنت بردبتونه فایبر سمنت برد ، بتونه آکواپنل ، بتونه پانل سیمانی ، بتونه فایبر سمنت ، بتونه سمنت برد ، بتونه کناف ، بتونه مارموریت ، بتونه سیمانی ، بتونه درزگیری نمای سیمانی ، بتونه ماستیک ، بتونه پلاستر ، تولید کننده بتونه سمنت برد ، کارخانه بتونه فایبر سمنت برد ،

بتونه پانل سیمانی بر پایه سیمان است که با افزودن مواد پلیمری، خواص چسبندگی پیدا می کند. این بتونه به صورت یک لایه یا چند لایه نازک با ضخامت 1.5 میلیمتر جهت استفاده به عنوان پوشش لایه نهایی سطح دیوار خارجی و سقف کاربرد دارد و به عنوان عایق عمل کرده و مانع از ترک برداشتن سطح و رنگ مورد نظر می شود.

مزایای بتونه فایبر سمنت برد:

وجه تمایز بتونه شرکت ایده نو با سایر بتونه های فایبر سمنت برد موجود در بازار این است که ترک نمی خورد و همچنین نیازی به مخلوط کردن آن با سایر مواد دیگر مثل چسب بتن و غیره نمی باشد. بتونه فایبر سمنت برد ایده نو سطح نسبتا صافی دارد، ضد آب است، رنگ پذیری بسیار خوبی دارد، چسبندگی بالایی دارد و در برابر عوامل جوی و انبساط و انقباض ناشی از گرم و سرد شدن دمای هوا مقاوم است. در برابر رطوبت و شرجی مقاوم است و همچنین مقاومت بالایی در برابر نور آفتاب دارد، بتونه اسکیم لایت Gray شرکت ایده نو در بسته بندی 25 کیلویی به فروش میرسد.

 

نحوه استفاده از بتونه فایبر سمنت برد:

نحوه استفاده بتونه فایبر سمنت برد بدین صورت است که پودر بتونه با مقداری آب مخلوط می گردد به گونه ای که مخلوط بصورت خمیری در آید. سپس جهت درزگیری و پر کردن درز بین پانل های سیمانی ابتدا نوار مش مخصوص به عرض 10 سانتیمتر که به صورت توری مانند است را بصورت طولی در محل درز قرار داده و سپس با بتونه خمیری درز بین دو ورق سیمانی پر می گردد. پس از گذشت حدود یک روز می توان سطح فوق را رنگ آمیزی نمود. اگر طرح ما بصورت درز دار باشد، کار اجرای بتونه در همینجا به اتمام رسیده است. اما اگر سطحی کاملا صاف و یکپارچه و بدون درز مد نظر باشد پس از اجرای بتونه درزگیری، کل سطح با استفاده از طوری مش یک متری پوشیده می شود و سپس روی آن بتونه خمیری اجرا می گردد. در این صورت ما یک سطح کاملا صاف و یکدست خواهیم داشت.

موارد استفاده بتونه فایبر سمنت برد:

بتونه فایبر سمنت برد برای درزگیری انواع سطوح سیمانی کاربرد دارد. در اجرای نمای فایبر سمنت برد و یا نمای آکواپنل کناف می توان جهت درزگیری و پر کرن درز بین دو ورق از این بتونه استفاده کرد. همچنین در مواقعی که اجرای یک سطح کاملا صاف و یکدست و بدون درز مد نظر باشد می توان از بتونه فایبر سمنت برد بعنوان اندود نهایی برای پوشاندن کل سطح استفاده نمود. از موارد دیگر کاربرد این بتونه جهت پوشش نهایی نماهای سیمانی، مرمت و بازسازی نما ، پوشش زیر سقف های کاذب ، پوشش دیوار ، پرداخت سطوح بتونی و .... می باشد. این بتونه بصورت خاص جهت اندود نهایی دیوارهای خارجی آکواپنل کناف و همچنین نمای فایبر سمنت برد مورد استفاده قرار میگیرد.

 

۰۱/۱۱/۲۳
شرکت عمران گستر ایده نو